Конференција о пословној примени Интернета, Webiz 2.0, одржана је од 20. до 23. марта у хотелу „Војводина“, у Зрењанину. Организатори су на нови начин приступили привредницима и предузетницима, са циљем да им пруже информације како да повећају своју видљивости на Интернету, као и да побољшају своје пословне перформансе. Сходно томе, Конференција је била подељена на два дела – конференцијски и пословни.
Програм пословне едукације је реализован у виду дводневних пословних тренинга намењених представницима малих и средњих предузећа, као и предузетницима. За присуство том делу се плаћала котизација, а првог дана су, између осталих, предавачи били и Војислав Родић, председник Конференције суоснивача РНИДС-а и Предраг Милићевић, руководилац Сектора за развој пословања и маркетинг у РНИДС-у, чија су се предавања међусобно надопуњавала у деловима који се директно односе на називе домена и њихову примену.
Предраг Милићевић је одржао предавање на тему „Додир бренда“, које је нагласило важност назива домена у брендирању. Предавање се заснивало на објашњењу колико је за креирање бренда битно свако корисничко искуство, односно свака тачка у којој корисник долази у додир са брендом. Притом, нагласак је био на две врло важне тачке додира са брендом – његовом веб и мејл адресом, а обе се базирају на називу интернет домена. Посебно је истакнут значај правилног избора назива домена у складу са циљаним тржиштем и значаја који Гугл придаје томе приликом претрага које врши.
Питања која су уследила потврдила су да људи све више размишљају о проблематици адекватног избора интернет домена на коме би градили своје присуство на нету. Најзанимљивија питања су била:
• Који домен изабрати за сајт који циља цео регион, односно све државе бивше Југославије?
• Шта се дешава са позиционирањем сајта при преласку са .COM на .RS домен?
• Да ли коришћење .СРБ домена олакшава проналажење појмова на ћирилици?
Целокупну Конференцију је посетило укупно око шест стотина људи (посетилаца, гостију, предавача, медија), док је путем Интернета пренос уживо пратило још око 1600 људи. РНИДС је био партнер Конференције.