Konferencija o poslovnoj primeni Interneta, Webiz 2.0, održana je od 20. do 23. marta u hotelu „Vojvodina“, u Zrenjaninu. Organizatori su na novi način pristupili privrednicima i preduzetnicima, sa ciljem da im pruže informacije kako da povećaju svoju vidljivosti na Internetu, kao i da poboljšaju svoje poslovne performanse. Shodno tome, Konferencija je bila podeljena na dva dela – konferencijski i poslovni.
Program poslovne edukacije je realizovan u vidu dvodnevnih poslovnih treninga namenjenih predstavnicima malih i srednjih preduzeća, kao i preduzetnicima. Za prisustvo tom delu se plaćala kotizacija, a prvog dana su, između ostalih, predavači bili i Vojislav Rodić, predsednik Konferencije suosnivača RNIDS-a i Predrag Milićević, rukovodilac Sektora za razvoj poslovanja i marketing u RNIDS-u, čija su se predavanja međusobno nadopunjavala u delovima koji se direktno odnose na nazive domena i njihovu primenu.
Predrag Milićević je održao predavanje na temu „Dodir brenda“, koje je naglasilo važnost naziva domena u brendiranju. Predavanje se zasnivalo na objašnjenju koliko je za kreiranje brenda bitno svako korisničko iskustvo, odnosno svaka tačka u kojoj korisnik dolazi u dodir sa brendom. Pritom, naglasak je bio na dve vrlo važne tačke dodira sa brendom – njegovom veb i mejl adresom, a obe se baziraju na nazivu internet domena. Posebno je istaknut značaj pravilnog izbora naziva domena u skladu sa ciljanim tržištem i značaja koji Gugl pridaje tome prilikom pretraga koje vrši.
Pitanja koja su usledila potvrdila su da ljudi sve više razmišljaju o problematici adekvatnog izbora internet domena na kome bi gradili svoje prisustvo na netu. Najzanimljivija pitanja su bila:
• Koji domen izabrati za sajt koji cilja ceo region, odnosno sve države bivše Jugoslavije?
• Šta se dešava sa pozicioniranjem sajta pri prelasku sa .COM na .RS domen?
• Da li korišćenje .СРБ domena olakšava pronalaženje pojmova na ćirilici?
Celokupnu Konferenciju je posetilo ukupno oko šest stotina ljudi (posetilaca, gostiju, predavača, medija), dok je putem Interneta prenos uživo pratilo još oko 1600 ljudi. RNIDS je bio partner Konferencije.