Регистар националног интернет домена Србије (РНИДС) је 27. и 28. новембра, у хотелу БАХ, у Београду, организовао 15. CENTR-ову маркетиншку радионицу, која је окупила 34 учесника. Они су представљали 21 национални регистар (осим европских, био је заступљен и национални регистар Јапана), каталонски регистар и удружење европских националних регистара (CENTR). После дуго времена, оваквом скупу је присуствовао представник грчког регистра, а по први пут је присуствовао и представник македонског националног регистра.
Скуп је отворио Данко Јевтовић, директор РНИДС-а, кратком презентацијом којом је госте упознао са историјом Србије и српских интернет домена, као и са организацијом и делатностима РНИДС-а, и пожелео им добродошлицу у Београд.
- Разлози за општеприсутан успорен раст броја регистрованих домена,
- Искуства са новим генеричким доменима везаним за одређена подручја или градове (.paris, .brussels и .vlaanderen),
- Маркетиншке кампање едукативно-промотивног карактера, којима су регистри промовисали предности националних домена, повећали им видљивост на тржишту и ојачали доменске брендове,
- Такмичења која подржавају национални регистри у циљу промоције својих вредности и брендова,
- Сарадња националних регистара и њихових овлашћених регистара.
У оквиру теме о маркетиншким кампањама, запажено излагање је имала Јелена Ожеговић, сарадница за маркетинг и комуникације у РНИДС-у, која је презентовала практична искуства из промоције на друштвеним мрежама, везана за кампању „Шта све можеш са својим доменом…“ и наградно такмичење „Смисли домен и освоји геџет!“. Додатни квалитет њеној презентацији су дали и подаци из анкете која је организована непосредно пред скуп, а у оквиру које су национални регистри дали информације о свом искуству са комуникационим каналима и праћењем конверзија на својим сајтовима. По очекивању, онлајн маркетинг је најпопуларнији, а посета whois страни и листи овлашћених регистара су међу најинтересантнијим конверзијама.
Посебну вредност овом скупу дало је предавање Воје Жанетића, нашег познатог сценаристе, колумнисте и маркетинг креативца. Наслов предавања је био "Shortest Hero's Journey - Storytelling in Advertising" („Најкраћи јунаков пут - Причање прича у оглашавању“), а господин Жанетић је све присутне забавио, едуковао и подсетио на то како се правилно креирају све приче, па и оне у оглашавању, и да свака мора да има свог јунака који се бори против неког негативца. У оглашавању, јунак је потрошач, а негативци су разни – од слабог волумена косе до лошег присуства на Интернету. Разлика између маркетиншке приче и свих осталих прича је у томе да маркетиншка прича има увек - срећан крај.