Фондација „Регистар националног интернет домена Србије“ (РНИДС) организовала је 2. новембра за представнике овлашћених регистара онлајн предавање Мирослава Варге, регионалног стручњака за Гугл оглашавање.
Током предавања под називом „Какав је данашњи онлајн купац у односу на јуче и сутра“ колеге су имале прилике да слушају о томе како обликовати тржишни наступ на интернету имајући у виду понашање и потребе данашњих корисника.
Мирослав Варга је указао на то да према истраживањима људи више времена проведу онлајн него што спавају, те да сваких шест до десет минута погледају у свој мобилни уређај. Питање које се поставља је шта заправо корисници раде на интернету, какве су корисничке навике, како конзумирају садржај и како претражују интернет. Скицирао је профил просечног онлајн купца напетог и оптерећеног информацијама, за чију се пажњу боре хиљаде огласа које му се дневно пласирају. Поред тога, истакао је утицај пандемије коронавируса не само на раст електронске трговине глобално, већ и на захтеве и жеље купаца. Посебну пажњу посветио је грешкама које праве они коју тргују и рекламирају се онлајн, објаснио је зашто су метрике и бројеви важни, и зашто је људско знање незамењиво упркос машинском учењу и алгоритмима који управљају мрежама и претрагама.
Мирослав Варга је само један од неколико сертификованих Google AdWords тренера (Google AdWords Certified Trainer – GCT, највиши AdWords сертификат) у нашем региону. Консултант је у предузећу Escapе, које је Google premier partner и Google marketing platform sales and implementation partner.