Прва јесења бесплатна едукација „На клик до купца“ заказана је за 25. септембар, а град домаћин је Ужице. Едукацију организује Фондација „Регистар националног интернет домена Србије“ (РНИДС) у сарадњи са Регионалном развојном агенцијом Златибор, а одржаће се у сали Регионалне коморе Ужице, улица Димитрија Туцовића 52, зграда Града Ужице. Програм едукације почиње у 10 часова. Едукација је бесплатна, али су пријаве путем адресе е-поште office@rrazlatibor.rs због ограниченог броја места обавезне.
Током четири сата предавања окупљени привредници, представници микро, малих и средњих предузећа, имаће прилике да се упознају са значајем употребе интернета у пословању, важним корацима који се праве при успостављању адекватног интернет присуства али и начинима да искористе дигиталне алате за развој своје фирме.
Дигитална трансформација и примена у пословању
Ивана Ћирковић је консултант са десетогодишњим искуством у области дигиталног маркетинга и PR-а, интернационални предавач и сертификовани тренер светске Digital Communication Network организације, сертификовани SEO copywriter. Такође, активни је члан локалне и светске WordPress заједнице и један од организатора Конференције „WordCamp Europe“ у Београду.
Њено предавање објашњава појам и механизме дигиталне трансформације, као и основне промене које уноси у савремени начин пословања. Посетиоци скупа сазнаће шта дигитална трансформација није, а шта јесте; који су кључни елементи, који су примери добре праксе из којих се могу извући поуке и шта најбрже и најједноставније могу да примене у свом пословању.
Правилно пословно присуство на интернету
Предраг Милићевић је руководилац Сектора маркетинга и комуникација у РНИДС-у у ком ради већ осам година. Да домени и интернет имају душу, могло би се рећи да их у душу познаје. Његово основно поље деловања је промоција производа који немају ни величину, ни облик, ни боју, ни мирис, ни укус, ни тежину... који су у потпуности невидљиви и неопипљиви, а без којих би наш свакодневни живот изгледао сасвим другачије.
Његово предавање објасниће зашто је веб-сајт најдрагоценији интернет ресурс сваког предузећа и колико вредност том ресурсу подиже правилан избор назива домена, али и да избор домена и назива домена нису иста ствар. Предавање ће развејати илузију да постоји врста посла коју је немогуће представити на глобалној мрежи и указаће на то који и какви домени су миљеници претраживача.
Оглашавање на интернету – парна машина 21. века
Дијана Милутиновић, формално образована као новинар и комуниколог, већ више од десет година плови у водама различитих индустрија у истом чамцу – маркетингу. Од недавно на позицији сараднице за маркетинг и комуникације РНИДС-а, приповеда о самој сржи интернета – доменима.
Њено излагање објасниће зашто је оглашавање на интернету заувек променило правила игре – увело „мале играче у велику игру“ и омогућило мањим фирмама да свом пословању прибаве видљивост на тржишту коју су некада могле да постигну само компаније са великим маркетиншким буџетима. Са ким све и кроз које канале предузеће може да „прича“, какав одговор потенцијални купац даје и где га предузеће може пронаћи (ако већ није приказано у каси), зашто морамо да плаћамо „бесплатно“ и како да нам се то исплати.
Будућност продаје преко друштвених мрежа. Продајни левак и перформанс маркетинг
Александар Радукин, Digital Performance менаџер и суоснивач креативне дигиталне агенције Homepage, један је од водећих експерата и предузетника у дигиталној индустрији са више од десет година искуства и 500 реализованих пројеката иза себе. Консултант фокусиран на резултате, едукатор и мотивациони говорник. Специјалиста за перформанс оглашавање, пројектовање продајних левака, примену "machine learning" система, оријентисан на бизнис циљеве клијената. Сертификовани Google и Facebook партнер.
Током предавања размотриће стање дигиталног маркетинга у Србији, а у фокусу излагања биће продаја преко друштвених мрежа. Одговориће на питање да ли је Facebook оглашавање бацање пара, говориће о органској (заслуженој) промоцији и о томе како покренути „машину“ да ради у корист оглашивача. Објасниће концепт продајног левка и како се заправо мери успех и тумаче метрике.