На четвртој годишњој конференцији о развоју Интернета ДИДС 2013, биће представљено и предавање на тему "Чији је ово бренд?" Лазарa Џамићa, нашег експерта за дигиталне медије, који ради као Planning Director у компанији "Kitcatt Nohr Digitas" из Лондона. Дан интернет домена Србије (ДИДС) биће одржан 18. априла, у хотелу "Москва" у Београду, у организацији Регистра националног интернет домена Србије (РНИДС).
Лазар Џамић у свом предавању говори да је појавом нових дигиталних медија, маркетинг какав знамо из Котлерових књига, дефинитивно отишао у "вечна ловишта". Замењен је новим комплекснијим, разбијенијим, оркестриранијим и, у великој мери, дигиталним маркетингом. Он се у развијенијим земљама све чешће и не зове маркетинг. Лазарево предавање води кроз 10 великих трендова који показују како се и зашто то десило, и како је то довело до промене понашања потрошача, брендова који са њима комуницирају и агенција које им у томе помажу.
Домаћој публици Лазар Џамић је остао познат као консултант и публициста у области маркетинг комуникација, али и као колумниста, новинар и уредник у штампи и на радију. Предавао је маркетинг комуникације на више пословних школа, на постдипломским студијама PR-a на Економском факултету у Београду, као и на бројним стручним семинарима. Аутор је књига "Пророци мудро ћуте" (1991), "Маркетинг: Форе и фазони" (1992), "PR: Форе и фазони" (1996), "Advertising (p)Age" (2000) и "No-Copy Advertising" (2001). Од краја деведесетих живи и ради у Лондону. Његов блог доступан је на www.kitcattnohrdigitas.com/users/ldzamic.
Лазар Џамић је 2012. све поштоваоце стрипа "Алан Форд" обрадовао књигом "Цвјећарница у Кући цвећа", у којој објашњава откуда популарност овог култног стрипа само у родној Италији и у бившој Југославији. Промоција књиге је 10. априла, у Дому омладине Београда.
Регистрација посетилаца за ДИДС 2013 је бесплатна и почиње почетком априла преко сајта на адресама dids.rs и дидс.срб.