Број домена регистрованих преко компаније „GoDaddy“ који показују на профиле друштвених медија мери се тек у „десетинама хиљада“, кажу у тој компанији.
Овај овлашћени регистар, водећи на глобалном доменском тржишту, недавно је издао саопштење у коме каже да се „током протеклих 18 месеци, број клијената који преусмеравају називе домена на сајтове друштвених медија увећао за 37%“.
Компанија „сматра да је пораст таквих преусмеравања резултат жеље клијената да контролишу свој идентитет на Интернету“.
То је свакако помак, али број домена који су тако конфигурисани је и даље прилично мали.
Портпарол компаније „GoDaddy“ је за „Domain Incite“ рекао: „Не објављујемо прецизне бројеве, али реч је о десетинама хиљада“.
То је само кап у мору у поређењу са више од 60 милиона домена који су регистровани преко компаније „GoDaddy“.
У саопштењу за јавност представљена је компанијина нова страница за продају личних домена, где се купцима нуди поједностављени начин да своје домене усмере на своје Facebook, Twitter, LinkedIn или Tumblr профиле.
ОРИГИНАЛНА ВЕСТ:
www.domainincite.com/19387-domains-pointing-to-social-media-tiny-but-growing
ПРОЧИТАЈТЕ И:
www.domen.rs/da-zastitis-svoj-licni-sajber-identitet
www.domen.rs/licni-sajber-identitet