Резултати истраживања тржишта које РНИДС периодично спроводи говоре о томе да велики број привредних субјеката уопште није пословно присутан на интернету, а да би један број оних који јесу, другачијим приступом постигао приметно боље резултате.
У жељи да експертска знања које стручњаци и сарадници РНИДС-а поседују учини доступним што већем броју људи и тиме подигне свест привредника о правилном коришћењу интернета у пословне сврхе, РНИДС широм Србије организује серију једнодневних бесплатних предавања под називом „На клик до купца“. Догађаји се организују у сарадњи са локалним партнерима, а до сада су реализовани у десетак градова широм Србије, од Лесковца до Суботице, међу којима су Јагодина, Крушевац, Шабац...
Програм се састоји од предавања на 3-4 теме које се договарају са локалним партнером и траје између 3 и 4 сата.
РНИДС обезбеђује предаваче (превоз, смештај, хонорари) и техничку подршку (видео пренос, фотографисање), брендирање скупа (ролапови, визуелни елементи за офлајн и онлајн медије), као и друге потребне елементе за реализацију скупа, у договору са локалним партнером.
Локални партнер је носилац организационих и промотивних активности у локалној заједници. Он треба да:
- Предложи одговарајући простор,
- Пробуди интересовање код локалних привредника и обезбеди минимум 40 посетилаца на скупу,
- Заинтересује локалне медије.
Позивамо вас да заједно приступимо организацији предавања
Уколико сматрате да би оваква врста едукације била корисна за привреднике вашег краја и желите да будете локални партнер, молимо вас да се у наставку овог текста упознате са условима сарадње и контактирате нас на описани начин.
КОНЦЕПТ ДОГАЂАЈА
Предавања:
- Потенцијални предавачи су истакнути професионалци, који се баве темама од значаја за пословање на интернету
- Три до четири предавача, са једном сталном темом правилног пословног присуства на интернету и осталим темама које се бирају у договору са локалним партнером
Могуће теме:
- Правилно пословно присуство на интернету (стална тема)
- Интернет идентитет и бренд
- Безбедност интернет пословања
- Интернет садржај, креирање, пласман и промоција
- Израда интернет сајта
- Оптимизација за претраживаче
- Правилна употреба друштвених мрежа
- Промоција на интернету
- Дигитална трансформација у пословању
- Законска регулатива у вези пословања на интернету
- По договору...
Циљне групе:
Предавања су намењена онима који у својим предузећима одлучују о пословном наступу на интернету и онима који их о томе саветују (агенције, консултанти, дивелопери...), као и свима онима који тек планирају да уђу у пословне воде.
У циљне групе спадају:
- Микро, мала и средња предузећа и предузетници
- Маркетинг, адвертајзинг, дигиталне и PR агенције
- Посредници при регистрацији назива домена
- Пословни консултанти
- Особе заинтересована за покретање сопственог посла
ТЕХНИЧКИ СТАНДАРДИ
1. Простор
Локални партнер предлаже локацију, при чему сала у којој се одржава догађај треба да има минимум 50 места.
2. Техника
Минимална техничка опремљеност простора подразумева:
- Пројектор и платно
- Озвучење
- Wi-Fi интернет
Локални партнер треба РНИДС-у да достави спецификацију расположиве опреме.
СТАНДАРДИ КОМУНИКАЦИЈЕ
1. Промо пакет
РНИДС припрема и шаље локалном партнеру све потребне промотивне елементе:
- Агенда догађаја
- Описе предавања
- Кратке биографије и фотографије предавача
- Промо визуале
- Вести за локалне медије
2. Медији
Локални партнер треба да локалним медијима најави догађај и да их заинтересује да информације о догађају поделе са својим аудиторијумима. Уколико су медији заинтересовани, може да их упути на РНИДС ради најаве скупа и извештавања са лица места, што укључује и изјаве предавача.
3. Промоција на интернету
Локални партнер треба да:
- Путем свог веб сајта (сајта организације) најави догађај користећи материјале које је доставио РНИДС
- Континуирано промовише догађај путем својих дигиталних канала комуникације (друштвене мреже, блогови и сл.), што може али не мора да подразумева и оглашавање догађаја на интеренту
Уз све онлајн објаве користи се хештег #NaKlikDoKupca.
4. Позивање посетилаца
Позивање локалних привредника и других заинтересованих је искључиво у надлежности локалног партнера и он бира кога ће, којим каналима и како позвати на скуп.
5. Пријављивање посетилаца
Начин пријављивања се договара са локалним партнером, али је неопходно да буде у некој електронској форми којој могу да приступају и представници РНИДС-а ради увида у број пријављених.
ПРЕУЗМИТЕ: Предлог за одржавање догађаја (Word, 24 KB)
Попуњени формулар пошаљите на: naklikdokupca@rnids.rs